Vacature coördinerend medewerker Financiën en Control

Bij Brederode Wonen

Brederode Wonen is als woningcorporatie werkzaam in de gemeentes Bloemendaal en Velsen. In deze gemeentes verhuren en beheren wij ruim 1.500 woningen. Wij zijn een kleine corporatie, waardoor de lijnen kort zijn en we een hecht team vormen. Samen zetten wij ons in om te zorgen voor betaalbare huisvesting in ons werkgebied. Wij zoeken een:

Coördinerend medewerker Financiën en Control

Iemand die zelfstandig kan werken, een teamplayer is en resultaatgericht werkt! Je wordt graag uitgedaagd om de financiële rapportages optimaal te coördineren. Je vindt het leuk om verantwoordelijk te zijn voor het samenstellen van de managementinformatie en bij te dragen aan de interne en externe rapportages. Zie je het zitten om deel te gaan uitmaken van een hecht team en passen de kernwaarden: betrouwbaar, sociaal, dichtbij en duurzaam goed bij jou? Dan is dit een goede functie voor jou!

Standplaats                    Bos en Duinlaan 2 A, 2061 VP in Bloemendaal
Uren per week               24-28 uur
Werk-/denkniveau       Hbo/wo

Wat je bij ons gaat doen

Je maakt deel uit van het team Financiën. Omdat we een kleine en betrokken organisatie zijn, is er veel variatie in jouw werkzaamheden en is geen dag hetzelfde. Een greep uit jouw takenpakket:

  • Opstellen van de liquiditeitsprognoses en de financiële scenarioplanning.
  • Controleren van de financiële onderbouwing van investeringsvoorstellen.
  • Leveren van een bijdrage aan de jaarrekening en dVi.
  • Een bijdrage leveren aan het samenstellen van de begroting, meerjarenprognoses en de dPi.
  • Het adviseren van de directeur-bestuurder ten aanzien van financiële prestaties en perspectieven.
  • Verzorgen van de coördinatie bij ICT-vraagstukken.

Wat breng jij mee?

  • Hbo/wo werk- en denkniveau
  • Je hebt kennis van en ervaring met het werken aan jaarrekening, dVi en dPi
  • Je bent vaardig met Excel
  • Je beschikt over een klantgerichte houding en zet je in voor een goede samenwerking. 

Binnen Brederode Wonen vinden wij collegialiteit belangrijk. Je bent sterk in het organiseren en plannen van je werkzaamheden en toont je flexibel wanneer dit nodig is. In de functie ben je daarnaast in staat om zelfstandig te werken en je eigen ideeën te vormen. Dit maakt jou een goede sparringpartner voor je collega’s.

Wat bieden we jou

  • Marktconform salaris (schaal J) en overige arbeidsvoorwaarden, volgens de cao Woondiensten.
  • Daarbij hoort een arbeidsovereenkomst van 24-28 uur.
  • Als het ons beiden goed bevalt een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een brede functie met de flexibiliteit om je eigen werkagenda in te plannen.

Verder veel ruimte om je goed te kunnen ontplooien en je functie uit te bouwen. Eigen initiatief en creativiteit kan je gebruiken bij het inrichten van je werkzaamheden. Een prima opleidingsbudget, want we vinden het belangrijk dat ook jij je blijvend schoolt. Daarnaast krijg je er natuurlijk ook 13 leuke en enthousiaste collega’s bij!

Procedure

De selectieprocedure wordt begeleid door Atrivé. Je belangstelling kan je melden tot uiterlijk 3 februari 2019 via sollicitatie@atrive.nl voorzien van je motivatie en cv. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Ismay Huisman via 06 31 68 52 46.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in februari. De eerste gespreksronde is op woensdag 13 februari op het kantoor van Atrivé in Utrecht. De tweede gespreksronde vindt plaats op donderdag 21 februari in Bloemendaal. Een assessment kan onderdeel uitmaken van deze procedure.

Meer weten?

Neem contact met mij op.

 *
 *
naam@bedrijf.nl
012-3456789
 *
Ismay Huisman
T: 06 - 31 68 52 46
E:i.huisman@atrive.nl
LinkedIn
Ismay Huisman